Integracje systemów IT – czy mogą pogrążyć Twój projekt? Perspektywa biznesowa
Integracje systemów IT to codzienność działów technicznych, jednak dla przedstawicieli biznesowych to zazwyczaj zupełnie nowe doświadczenie (wręcz niepewny grunt). Współpraca tych dwóch zespołów stanowi wyzwanie, ponieważ z jednej strony dział biznesowy nie zawsze potrafi precyzyjnie przedstawić swoje potrzeby – co skutkuje zaskoczeniem, gdy proces okazuje się czasochłonny i skomplikowany. Z drugiej strony, przedstawiciele działu technologicznego…
Jak rozwiązania intranetowe usprawniają komunikację wewnątrz organizacji?
Komunikacja wewnętrzna to jeden z kluczowych czynników warunkujących efektywne współdziałanie pracowników w obrębie danej organizacji. Im jest skuteczniejsza, tym więcej owoców przynosi wszelka praca zespołowa – zarówno w ramach poszczególnych działów, jak i pomiędzy nimi. Ma ogromne znaczenie nie tylko dla firm o rozbudowanej strukturze i rozproszonych geograficznie oddziałach czy zespołach. Jest równie ważna w…
Kentico vs WordPress: Która platforma sprawdzi się lepiej w moim biznesie?
Dylemat Obecny poziom zaawansowania systemów przeznaczonych do zarządzania treścią sprawia, że wybór platformy najbardziej pasującej do potrzeb biznesu wymaga przeanalizowania wielu czynników. Z raportu W3Techs opublikowanego w 2023 rokui wynika, że ponad 40% stron internetowych jest zbudowanych na WordPressie. Użycie tej platformy jest rozważane przez wielu przedsiębiorców i marketingowców. Spróbujmy więc odpowiedzieć na typowe pytania…
Jak wybrać najlepszą agencję digitalową?
Kiedy słyszysz hasło „agencja cyfrowa” (ang. digital agency), co przychodzi Ci na myśl jako pierwsze? Marketing internetowy? SEO? Projektowanie serwisów WWW? Wszystkie te skojarzenia (oraz związane z nimi pojęcia) są w stu procentach trafione. Co do zasady, agencje cyfrowe oferują usługi mające na celu rozwój biznesu w sieci – innymi słowy zwiększenie widoczności oraz efektywności…
Kolejne pięciogwiazdkowe recenzje na Clutch!
2022 rok jest oficjalnie za nami! Ten niezwykle dynamiczny czas można określić tylko jednym hasłem: ROZWÓJ. W minionym roku powiększaliśmy zespół, poszerzaliśmy nasze kompetencje i pozyskiwaliśmy nowych klientów, jednak przede wszystkim wspieraliśmy naszych długofalowych partnerów biznesowych, odkrywając przed nimi ścieżki cyfrowego świata. Ubiegły rok rozpoczęliśmy podsumowaniem otrzymanych recenzji na Clutch – platformie, która pomaga firmom…
Projektowanie e-commerce – o czym warto pamiętać?
Bezpieczeństwo i zaufanie konsumentów Podstawą sukcesu w e-commerce są oparte na zaufaniu relacje z konsumentami. Klienci nie tylko muszą mieć pewność, że otrzymają produkty na czas, ale także muszą mieć gwarancję ochrony danych osobowych. Dobrze zaprojektowana witryna e-commerce musi zawierać kilka funkcji budujących zaufanie i zapewniających bezpieczeństwo. Ważne jest ponadto, aby regulamin sklepu był opublikowany…
Migracja do chmury – poznaj popularne modele
Coraz więcej firm przenosi swoją działalność do systemów opartych na chmurze. Ważne jest jednak, aby mieć jasną strategię tego procesu. Jednym z najczęstszych błędów jest niewystarczająca dbałość o bezpieczeństwo danych. Przechodząc z systemu On-Prem do chmury, firmy muszą zastanowić się, w jaki sposób będą chronić swoje dane. Oznacza to nie tylko ustanowienie bezpiecznych kontroli dostępu,…
Trendy w rozwiązaniach chmurowych
Wzmacnianie bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego Chmura obliczeniowa jest wykorzystywana przez coraz więcej firm na całym świecie. Ponieważ technologia chmury staje się coraz bardziej powszechna w biznesie, największym wyzwaniem stało się bezpieczeństwo cybernetyczne. Panują na ten temat bardzo różnorodne opinie – jedni uważają chmurę za bezpieczniejszą, inni zaś większym zaufaniem darzą lokalną infrastrukturę. Wzrost liczby hybrydowych…
Dostawcy rozwiązań chmurowych: AWS, Azure, Google Cloud
Ostatnio pisaliśmy wiele o korzyściach rozwiązań chmurowych, o ich rodzajach i funkcjach. Teraz chcielibyśmy przedstawić Wam najważniejszych dostawców tych rozwiązań. AWS Amazon Web Services (AWS) to platforma chmurowa, która udostępnia zasoby obliczeniowe na żądanie. Jako największy dostawca usług w chmurze, firma pełni rolę lidera w branży zarówno pod względem cen, produktów, jak i innych standardowych…
Wykorzystanie chmury w Twojej firmie
Operacje biznesowe w chmurze niosą ze sobą wiele korzyści, dzięki czemu jest to bardzo atrakcyjna opcja dla firm. Do tych korzyści należy zaliczyć przede wszystkim możliwość skalowania biznesu przy równoczesnym oszczędzaniu zasobów i środków. Korzystając z usług w chmurze firmy płacą tylko za to, z czego korzystają. Nie ma potrzeby inwestowania w olbrzymie rozwiązania technologiczne,…
Czym są rozwiązania chmurowe i jaki mają wpływ na biznes
Cloud (chmura) to termin stosowany do opisania różnych technologii komputerowych. Najogólniej mówiąc, chmura to sieć komputerów, które są ze sobą połączone i umożliwiają użytkownikom dostęp do współdzielonych zasobów, takich jak przechowywanie danych i aplikacje. Centra danych to fizyczna infrastruktura obsługująca chmurę i zawierająca zazwyczaj dużą liczbę komputerów umieszczonych w bezpiecznym otoczeniu. Te centra danych są…
Zrobotyzowana automatyzacja procesów
Zrobotyzowana automatyzacja procesów, lepiej znana jako automatyzacja oprogramowania, automatyzuje procesy biznesowe za pomocą robotyki programowej. RPA (Robotic Process Automation) jest zarządzany przez ustrukturyzowane dane wejściowe i logikę biznesową, która wykorzystuje technologię do automatyzacji podstawowych, żmudnych czynności. RPA jest powszechnie używany do naśladowania powtarzalnych zadań, takich jak wyodrębnianie danych, wypełnianie formularzy i przenoszenie plików. Jest to…
Uczenie maszynowe i sztuczne sieci neuronowe
Sztuczna inteligencja to szybko rozwijająca się, złożona i wielopoziomowa dziedzina. Wiedza na jej temat staje się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy, która chce rozwijać się i poszerzać zasięgi w erze e-commerce. Aby pozostać konkurencyjnym, firmy muszą wykorzystywać sztuczną inteligencję i w pełni eksploatować jej potencjał. W epoce digitalizacji, dzięki sztucznej inteligencji firmy mogą…
Ewolucja Digital Experience Platforms
Platformy doświadczeń cyfrowych (DXP) dynamicznie ewoluują od momentu powstania. W początkach Internetu używano ich to tworzenia statycznych stron internetowych, postęp technologiczny wpłynął jednak na ich wszechstronność. Dzisiejsza platforma do obsługi cyfrowej umożliwia tworzenie interaktywnych i dynamicznych stron internetowych, a nawet aplikacji lub witryn mobilnych. Jest to obecnie niezbędny element w prowadzeniu działalności biznesowej do tego…
Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych
DXP – Digital Experience Platforms, to złożone platformy cyfrowe, które służą firmom do tworzenia cyfrowych doświadczeń klientów i zarządzania nimi. Umożliwiają one przedsiębiorstwom wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji projektowania i dostarczania customer experience, do zwiększenia wydajności i zadowolenia klientów. Ponieważ technologie sztucznej inteligencji wciąż ewoluują, ich rola w rozwoju platform DXP ciągle rośnie. Jak firmy…
Moosend – nowe narzędzie Sitecore do automatyzacji marketingu oparte na sztucznej inteligencji
Grecki start-up Moosend został przejęty przez Sitecore w 2021 roku. Jakie są główne funkcje oferowane przez platformę Moosend i dlaczego Sitecore postanowił dodać je do swojego portfolio produktowego? Sitecore Experience Platform obsługuje kampanie e-mailowe za pomocą modułu Email Experience Manager. Sitecore 8 wprowadził tzw. Engagement Plans, funkcję, która została całkowicie przebudowana i rozszerzona w Sitecore…
Przewagi biznesowe rozwiązań DXP
Platformy DXP zmieniają sposób działania firm. Kreują nową jakość wrażeń klientów i zwiększają ogólną skuteczność. Pozwalają organizacjom dostarczać klientom spersonalizowane doświadczenia, które można dostosować do konkretnych potrzeb lub preferencji. Umożliwiają również oferowanie wysokiej jakości produktów i usług, a także pozwalają na elastyczne zarządzanie prezentowanymi treściami. Popularność DXP ciągle rośnie. Ważne jest więc, aby zrozumieć przewagi…
Trzy propozycje platform cyfrowych (DXP) dla firm
Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, to transformacja cyfrowa, która wspiera firmy w zapewnieniu lepszych doświadczeń klientom. Chociaż istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, wszyscy mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, satysfakcję klientów i gromadzenie praktycznych danych o ich zachowaniach. Przy tak dużej gamie różnych platform do obsługi cyfrowej na rynku decyzja o wyborze właściwej…
Platforma DXP (Digital Experience Platform) – przyszłość w budowaniu relacji z klientami
Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, która pomaga firmom w transformacji cyfrowej, poprzez zapewnienie klientom lepszych doświadczeń. Na rynku istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, a wszyscy oni mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, dostarczanie spójnych informacji o klientach i ich zachowaniach, a także gromadzenie praktycznych danych. Interakcje z klientami stają się coraz bardziej zdigitalizowane,…
Nasze pierwsze recenzje na platformie Clutch
20 lat temu rozpoczęliśmy naszą podróż w cyfrowym świecie. Spędziliśmy dwie dekady na wspieraniu firm w budowaniu platform cyfrowych i efektywnym ich wykorzystaniu. Współpraca z większością naszych partnerów biznesowych trwa wiele lat, bo przede wszystkim koncentrujemy się na ich wyzwaniach i czujemy się współodpowiedzialni za ich sukcesy. Teraz nadszedł jednak czas, aby szerzej podzielić się…
- 1
- 2