Kentico vs WordPress: Która platforma sprawdzi się lepiej w moim biznesie?
Dylemat Obecny poziom zaawansowania systemów przeznaczonych do zarządzania treścią sprawia, że wybór platformy najbardziej pasującej do potrzeb biznesu wymaga przeanalizowania wielu czynników. Z raportu W3Techs opublikowanego w 2023 rokui wynika, że ponad 40% stron internetowych jest zbudowanych na WordPressie. Użycie tej platformy jest rozważane przez wielu przedsiębiorców i marketingowców. Spróbujmy więc odpowiedzieć na typowe pytania…
Czy warto zostać certyfikowanym programistą lub marketerem platformy Kentico?
Szybkie tempo rozwoju technologicznego i zmian społecznych sprawiają, że cyfrowa transformacja staje się koniecznością. Jak wybrać odpowiedniego partnera wdrożeniowego? Jak odróżnić przeciętną agencję digitalową od najlepszych doświadczonych ekspertów? Twórcy Kentico — cenionej platformy DXP — opracowali rozwiązania dające odpowiedzi na te trudne pytania. Wpadli na pomysł odsiewania najlepszych agencji od ich przeciętnej konkurencji za pomocą…
5 działań, które pozwolą Ci wykorzystać w pełni narzędzia marketingowe platformy Kentico
Kentico to .NETowa platforma DXP o ugruntowanej pozycji rynkowej. Oferuje funkcje typowe dla systemów zarządzania treścią (CMS), a także platform marketingowych oraz narzędzi e-commerce. Rozwiązanie to jest dobrą alternatywą wobec zakupu trzech oddzielnych systemów i borykania się z ich integracją. Każda firma charakteryzuje się unikalnym modelem biznesowym, posiada określone potrzeby biznesowe i wymaga zindywidualizowanego podejścia…
Odkryj potencjał Xperience od Kentico
Współczesne organizacje coraz częściej dostrzegają znaczenie transformacji cyfrowej w procesie rozwoju biznesu i osiągania wyznaczonych celów strategicznych. Przekonują się także o tym, jak ważne jest dostarczanie klientom dobrego digital experience. Z tego względu wykorzystanie kompleksowych, zintegrowanych platform DXP stało się potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Jednym z takich rozwiązań jest Xperience by Kentico (XbK) – najnowsza…
Projektowanie e-commerce – o czym warto pamiętać?
Bezpieczeństwo i zaufanie konsumentów Podstawą sukcesu w e-commerce są oparte na zaufaniu relacje z konsumentami. Klienci nie tylko muszą mieć pewność, że otrzymają produkty na czas, ale także muszą mieć gwarancję ochrony danych osobowych. Dobrze zaprojektowana witryna e-commerce musi zawierać kilka funkcji budujących zaufanie i zapewniających bezpieczeństwo. Ważne jest ponadto, aby regulamin sklepu był opublikowany…
Trzy gałęzie sztucznej inteligencji
Sztuczna inteligencja to rozwój systemów komputerowych, które wykonują zadania wymagające zazwyczaj wykorzystania ludzkiej inteligencji w takich obszarach jak postrzeganie, rozpoznawanie mowy, czy podejmowanie decyzji. Sztuczna inteligencja to niezwykle szybko rozwijająca się dziedzina, dlatego wiedza na jej temat niebawem stanie się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy rozwijającej się w obszarze e-commerce. W poniższym artykule…
Sposoby współpracy platform DXP ze sztuczną inteligencją
Jak pisaliśmy wcześniej w artykule pt.: „Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych”, sztuczna inteligencja stała się integralną częścią pakietu DXP, szczególnie dla średnich i dużych firm. Rozszerzenie struktury i funkcjonalności platform DXP spowodowało, że procesy ludzkie zostały po prostu prześcignięte przez wykładniczy wzrost zależności ze wszystkich obszarów cyfrowego środowiska firmy. AI jest rozwiązaniem tego…
Ewolucja Digital Experience Platforms
Platformy doświadczeń cyfrowych (DXP) dynamicznie ewoluują od momentu powstania. W początkach Internetu używano ich to tworzenia statycznych stron internetowych, postęp technologiczny wpłynął jednak na ich wszechstronność. Dzisiejsza platforma do obsługi cyfrowej umożliwia tworzenie interaktywnych i dynamicznych stron internetowych, a nawet aplikacji lub witryn mobilnych. Jest to obecnie niezbędny element w prowadzeniu działalności biznesowej do tego…
Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych
DXP – Digital Experience Platforms, to złożone platformy cyfrowe, które służą firmom do tworzenia cyfrowych doświadczeń klientów i zarządzania nimi. Umożliwiają one przedsiębiorstwom wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji projektowania i dostarczania customer experience, do zwiększenia wydajności i zadowolenia klientów. Ponieważ technologie sztucznej inteligencji wciąż ewoluują, ich rola w rozwoju platform DXP ciągle rośnie. Jak firmy…
Moosend – nowe narzędzie Sitecore do automatyzacji marketingu oparte na sztucznej inteligencji
Grecki start-up Moosend został przejęty przez Sitecore w 2021 roku. Jakie są główne funkcje oferowane przez platformę Moosend i dlaczego Sitecore postanowił dodać je do swojego portfolio produktowego? Sitecore Experience Platform obsługuje kampanie e-mailowe za pomocą modułu Email Experience Manager. Sitecore 8 wprowadził tzw. Engagement Plans, funkcję, która została całkowicie przebudowana i rozszerzona w Sitecore…
Przewagi biznesowe rozwiązań DXP
Platformy DXP zmieniają sposób działania firm. Kreują nową jakość wrażeń klientów i zwiększają ogólną skuteczność. Pozwalają organizacjom dostarczać klientom spersonalizowane doświadczenia, które można dostosować do konkretnych potrzeb lub preferencji. Umożliwiają również oferowanie wysokiej jakości produktów i usług, a także pozwalają na elastyczne zarządzanie prezentowanymi treściami. Popularność DXP ciągle rośnie. Ważne jest więc, aby zrozumieć przewagi…
Trzy propozycje platform cyfrowych (DXP) dla firm
Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, to transformacja cyfrowa, która wspiera firmy w zapewnieniu lepszych doświadczeń klientom. Chociaż istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, wszyscy mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, satysfakcję klientów i gromadzenie praktycznych danych o ich zachowaniach. Przy tak dużej gamie różnych platform do obsługi cyfrowej na rynku decyzja o wyborze właściwej…
Platforma DXP (Digital Experience Platform) – przyszłość w budowaniu relacji z klientami
Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, która pomaga firmom w transformacji cyfrowej, poprzez zapewnienie klientom lepszych doświadczeń. Na rynku istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, a wszyscy oni mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, dostarczanie spójnych informacji o klientach i ich zachowaniach, a także gromadzenie praktycznych danych. Interakcje z klientami stają się coraz bardziej zdigitalizowane,…