Skuteczne strategie personalizacji
Personalizacja stała się nieodzownym elementem skutecznych strategii marketingowych. W erze nadmiaru informacji i nieustannego bombardowania komunikatami reklamowymi klienci oczekują coraz bardziej spersonalizowanych doświadczeń, które odpowiadają ich potrzebom i preferencjom. Firmy, które potrafią dostarczać precyzyjnie dopasowane treści, oferty i komunikaty, zyskują przewagę na konkurencyjnym rynku. Niezależnie od tego, czy działają w sektorze B2B, czy B2C, indywidualne…
Google Consent Mode v2, czyli marketing internetowy w trybie zgody
Gdy w czerwcu 2023 pisaliśmy o najlepszych praktykach wdrożenia CMP, Tryb Zgody (Consent Mode) był jedynie opcjonalnym rozwiązaniem. Niejeden dział prawny je odrzucił ze względu na mnożące się niejasności dotyczące funkcjonowania trybu. Obecnie mamy 2024 rok i Consent Mode zaktualizowany do wersji 2.0 – co to oznacza w praktyce i jak wpłynie na funkcjonowanie serwisów…
Jak wybrać najlepszą agencję digitalową?
Kiedy słyszysz hasło „agencja cyfrowa” (ang. digital agency), co przychodzi Ci na myśl jako pierwsze? Marketing internetowy? SEO? Projektowanie serwisów WWW? Wszystkie te skojarzenia (oraz związane z nimi pojęcia) są w stu procentach trafione. Co do zasady, agencje cyfrowe oferują usługi mające na celu rozwój biznesu w sieci – innymi słowy zwiększenie widoczności oraz efektywności…
Czy warto zostać certyfikowanym programistą lub marketerem platformy Kentico?
Szybkie tempo rozwoju technologicznego i zmian społecznych sprawiają, że cyfrowa transformacja staje się koniecznością. Jak wybrać odpowiedniego partnera wdrożeniowego? Jak odróżnić przeciętną agencję digitalową od najlepszych doświadczonych ekspertów? Twórcy Kentico — cenionej platformy DXP — opracowali rozwiązania dające odpowiedzi na te trudne pytania. Wpadli na pomysł odsiewania najlepszych agencji od ich przeciętnej konkurencji za pomocą…
Wdrożenie CMP krok po kroku: od wyboru narzędzia do implementacji
W naszym poprzednim artykule wyjaśniliśmy, czym jest Consent Management Platform i jakie korzyści biznesowe przynosi jej wdrożenie. Warto jednak wiedzieć, że implementacja CMP to proces, do którego należy podejść z rozwagą. Konieczna jest bowiem nie tylko wiedza na temat obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych. Organizacja, która decyduje się wdrożyć platformę do zarządzania zgodami, powinna…
Consent Management Platform: Klucz do efektywnego zarządzania zgodami na cookies
Czy wyobrażasz sobie świat bez ciasteczek? Nawet jeśli nie to rzeczywistość cookieless jest już bliżej niż dalej. W głowach marketerów ten scenariusz rodzi wizję z najgorszych koszmarów. Dlaczego? Cookie to informacja, a informacje to dane (na przykład o zachowaniach użytkowników), które – po poddaniu analizie – mogą wesprzeć proces podejmowania decyzji biznesowych. Co jednak zrobić, gdy…
5 działań, które pozwolą Ci wykorzystać w pełni narzędzia marketingowe platformy Kentico
Kentico to .NETowa platforma DXP o ugruntowanej pozycji rynkowej. Oferuje funkcje typowe dla systemów zarządzania treścią (CMS), a także platform marketingowych oraz narzędzi e-commerce. Rozwiązanie to jest dobrą alternatywą wobec zakupu trzech oddzielnych systemów i borykania się z ich integracją. Każda firma charakteryzuje się unikalnym modelem biznesowym, posiada określone potrzeby biznesowe i wymaga zindywidualizowanego podejścia…
Odkryj potencjał Xperience od Kentico
Współczesne organizacje coraz częściej dostrzegają znaczenie transformacji cyfrowej w procesie rozwoju biznesu i osiągania wyznaczonych celów strategicznych. Przekonują się także o tym, jak ważne jest dostarczanie klientom dobrego digital experience. Z tego względu wykorzystanie kompleksowych, zintegrowanych platform DXP stało się potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Jednym z takich rozwiązań jest Xperience by Kentico (XbK) – najnowsza…
Tworzenie efektywnej strategii: kompleksowy przewodnik
W świecie biznesu sukces można przypisać wielu czynnikom, jednak często pomijanym, lecz kluczowym aspektem jest solidna strategia. Działa ona jak plan, który pozwala podejmować decyzje i śledzić postępy w osiąganiu konkretnych celów zgodnych z ogólną wizją organizacji. Niektórzy uznają proces tworzenia strategii za stratę czasu, wskazując na dynamicznie zmieniające się środowisko biznesowe. To podejście jest…
Google Analytics 4: Witamy w przyszłości Analityki Webowej
Czas Universal Analytics (Google Analytics 3) dobiega końca, a wskazówek zegara, które go odmierzają, nie da się zatrzymać. Wszystko to dzieje się za sprawą najnowszej wersji narzędzia do śledzenia i mierzenia aktywności użytkowników w witrynie – kolejny rozdział analityki webowej w ekosystemie Google nosi nazwę Google Analytics 4. Czym jest GA4 i dlaczego się pojawiło?…
SEO i PPC: synergia czy konkurencja?
Generowanie ruchu do witryny to nie lada wyzwanie, przed którym stają dzisiaj prawie wszyscy działający w sieci przedsiębiorcy. Pandemia zauważalnie zmieniła zasady gry i w ostatnim czasie przyjęło się mówić, że biznes nie istnieje, jeśli nie ma go online. Jednocześnie prowadzenie działalności w sieci samo w sobie stało się całkiem proste, dlatego od pytania “czy…
Metody badawcze w procesie projektowania UX
Produkty cyfrowe zakorzeniły się w naszym świecie na dobre. Towarzyszą nam zarówno w codziennym życiu, jak i w pracy. Technologie są z nami na rowerze, zakupach, w trakcie podróży, czy załatwiania spraw urzędowych. Możemy nawet przestać nosić analogowe portfele na rzecz walletów w telefonach, gdzie oprócz kart kredytowych możemy też mieć e-dowód osobisty i e-prawo…
Projektowanie e-commerce – o czym warto pamiętać?
Bezpieczeństwo i zaufanie konsumentów Podstawą sukcesu w e-commerce są oparte na zaufaniu relacje z konsumentami. Klienci nie tylko muszą mieć pewność, że otrzymają produkty na czas, ale także muszą mieć gwarancję ochrony danych osobowych. Dobrze zaprojektowana witryna e-commerce musi zawierać kilka funkcji budujących zaufanie i zapewniających bezpieczeństwo. Ważne jest ponadto, aby regulamin sklepu był opublikowany…
Sposoby współpracy platform DXP ze sztuczną inteligencją
Jak pisaliśmy wcześniej w artykule pt.: „Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych”, sztuczna inteligencja stała się integralną częścią pakietu DXP, szczególnie dla średnich i dużych firm. Rozszerzenie struktury i funkcjonalności platform DXP spowodowało, że procesy ludzkie zostały po prostu prześcignięte przez wykładniczy wzrost zależności ze wszystkich obszarów cyfrowego środowiska firmy. AI jest rozwiązaniem tego…
Ewolucja Digital Experience Platforms
Platformy doświadczeń cyfrowych (DXP) dynamicznie ewoluują od momentu powstania. W początkach Internetu używano ich to tworzenia statycznych stron internetowych, postęp technologiczny wpłynął jednak na ich wszechstronność. Dzisiejsza platforma do obsługi cyfrowej umożliwia tworzenie interaktywnych i dynamicznych stron internetowych, a nawet aplikacji lub witryn mobilnych. Jest to obecnie niezbędny element w prowadzeniu działalności biznesowej do tego…
Moosend – nowe narzędzie Sitecore do automatyzacji marketingu oparte na sztucznej inteligencji
Grecki start-up Moosend został przejęty przez Sitecore w 2021 roku. Jakie są główne funkcje oferowane przez platformę Moosend i dlaczego Sitecore postanowił dodać je do swojego portfolio produktowego? Sitecore Experience Platform obsługuje kampanie e-mailowe za pomocą modułu Email Experience Manager. Sitecore 8 wprowadził tzw. Engagement Plans, funkcję, która została całkowicie przebudowana i rozszerzona w Sitecore…
Trzy propozycje platform cyfrowych (DXP) dla firm
Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, to transformacja cyfrowa, która wspiera firmy w zapewnieniu lepszych doświadczeń klientom. Chociaż istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, wszyscy mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, satysfakcję klientów i gromadzenie praktycznych danych o ich zachowaniach. Przy tak dużej gamie różnych platform do obsługi cyfrowej na rynku decyzja o wyborze właściwej…
Platforma DXP (Digital Experience Platform) – przyszłość w budowaniu relacji z klientami
Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, która pomaga firmom w transformacji cyfrowej, poprzez zapewnienie klientom lepszych doświadczeń. Na rynku istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, a wszyscy oni mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, dostarczanie spójnych informacji o klientach i ich zachowaniach, a także gromadzenie praktycznych danych. Interakcje z klientami stają się coraz bardziej zdigitalizowane,…
10 najważniejszych wskazówek dotyczących Sitecore upgrade
Upgrade systemu to długi i skomplikowany proces. Jeśli ma się zakończyć sukcesem, to musi być dobrze przemyślany i zaplanowany. Warto jednak podjąć ten wysiłek, bo korzyści z aktualizacji są ogromne: optymalna wydajność, zwiększenie i poprawa bezpieczeństwa, nowe funkcje dla marketingu i IT oraz mniejszy dług technologiczny niż przy obecnym rozwiązaniu. Jeśli przygotowujesz się do aktualizacji…
Multikino Mobile App i platforma Domino’s Pizza w konkursie eCommerce Berlin Expo
W ostatnim czasie zrealizowaliśmy kilka spektakularnych projektów w kategorii eCommerce. Dwa z nich postanowiliśmy zgłosić do konkursu E-Commerce Berlin 2022. Pierwszy z nich to aplikacja mobilna Multikino, w kategorii IT for eCommerce. Drugi zaś, to nowa platforma dla Domino’s Pizza w kategorii New Development in eCommerce. E-Commerce Berlin Expo to największa doroczna impreza poświęcona e-commerce w…
- 1
- 2