Szybciej, bezpieczniej, skuteczniej – Kentico w branży nieruchomości.
Dom Development jest największym i jednym z najprężniej rozwijających się deweloperów w Polsce. Grupa działa obecnie na rynku warszawskim, wrocławskim, trójmiejskim i krakowskim. Jej sukces to przede wszystkim efekt stałej dbałości o klienta, o jego zadowolenie i poczucie bezpieczeństwa w dążeniu do spełnienia marzeń o własnym mieszkaniu. Właśnie ten priorytet w połączeniu z dynamicznym rozwojem…
Narzędzia digital marketingu — 4 kluczowe czynniki skutecznej implementacji
Narzędzia digital marketingu, oferowane w formie samodzielnych usług lub wbudowane w platformy DXP i systemy CMS zapewniają szeroki wachlarz możliwości. Przeglądając strony internetowe takich narzędzi, a także ich prospekty i materiały reklamowe można odnieść wrażenie, że są one gotowymi do użytkowania systemami, które będą skutecznie wspierać rozwój biznesu. Dość często okazuje się, że wprowadzenie wybranego…
Nagroda Kentico Site of The Year dla rozwiązania wspierającego dynamiczny rozwój Domino’s Pizza w Polsce
Nowy serwis Domino’s Pizza z Polsce, który wdrożyliśmy na bazie Kentico Xperience otrzymał właśnie nagrodę Kentico Site of the Year 2020 w kategorii Commerce oraz dwa wyróżnienia w kategoriach: best migration i best online marketing implementation. Cieszy nas to ogromnie – nie tylko ze względu na fakt docenienia naszej pracy, ale przede wszystkim ze względu…
Kentico vs. Sitecore: 12 rund wagi ciężkiej
Czego można się spodziewać, gdy na ring wejdzie dwóch utytułowanych zawodników wagi ciężkiej? Z pewnością będzie to długi i ekscytujący pojedynek! Kentico Xperience i Sitecore to platformy .NET oferujące szeroki zakres funkcji. Wybór odpowiedniej platformy wymaga uwzględnienia wielu czynników: zarządzania treścią, infrastruktury, bezpieczeństwa, skalowalności, integracji z zewnętrznymi systemami i usługami, cen, a także funkcji marketingowych….
Multikino: wyjątkowa aplikacja mobilna -przyjazna dla użytkowników i napędzana danymi
Kino to sztuka dotykająca wielu zmysłów. Wielkoformatowe, ruchome obrazy i wszechogarniający dźwięk zajmują 90% zdolności poznawczych widza. A przecież do kina chodzi się nie tylko na filmy. Kino to nie tylko ruchomy obraz z dźwiękiem. To zapach popcornu, zmierzch, przytłumione dźwięki, miękkość foteli. Jednym słowem to całe spektrum zmysłowych doznań, które składają się na kinowe…
- 1
- 2