Skuteczne strategie personalizacji
Personalizacja stała się nieodzownym elementem skutecznych strategii marketingowych. W erze nadmiaru informacji i nieustannego bombardowania komunikatami reklamowymi klienci oczekują coraz bardziej spersonalizowanych doświadczeń, które odpowiadają ich potrzebom i preferencjom. Firmy, które potrafią dostarczać precyzyjnie dopasowane treści, oferty i komunikaty, zyskują przewagę na konkurencyjnym rynku. Niezależnie od tego, czy działają w sektorze B2B, czy B2C, indywidualne…
Black Friday w Google Ads
Black Friday to jeden z najważniejszych okresów w roku dla marketingu i biznesu, a odpowiednie przygotowanie i skuteczne wykorzystanie tego czasu może znacząco zwiększyć zyski firmy. W tym artykule znajdziesz praktyczne wskazówki, które pomogą Ci zoptymalizować kampanie Google Ads, a co za tym idzie – zmaksymalizować zwrot z inwestycji (ROI). Od czego zacząć? Na początek…
Server-side GTM, czyli efektywne zarządzanie własnymi danymi w erze bez Cookies
Nadchodzące zmiany w przepisach dotyczących prywatności i technologii przeglądarek stawiają marketerów i analityków przed nowymi wyzwaniami. Wycofywanie third-party cookies, blokady przeglądarek takich jak Safari czy Firefox oraz coraz powszechniejsze narzędzia typu ad-blocker utrudniają tradycyjne śledzenie użytkowników i skuteczne targetowanie reklam. Google również rozważa stopniowe wycofywanie ciasteczek w przeglądarce Chrome, dodatkowo komplikując sytuację. W konsekwencji marketerzy…
Optymalizacja wydajności w aplikacjach Angular
Aplikacje Angular to popularne frameworki do budowania dynamicznych aplikacji webowych. Pozwalają na tworzenie rozbudowanych i interaktywnych aplikacji, jednak wraz ze wzrostem rozmiaru projektu mogą pojawić się problemy z wydajnością. Dlatego optymalizacja jest kluczowa, aby aplikacje działały płynnie, a użytkownicy dobrze je oceniali. Jakie są najlepsze praktyki, które pomogą w optymalizacji wydajności aplikacji Angular? Lazy loading…
Mikroserwisy w praktyce: Czym są, jakie niosą korzyści i jak wpływają na biznes
W obliczu rozwijających się cyfrowych technologii, znalezienie idealnego rozwiązania dla aplikacji może stanowić niemałe wyzwanie. Python, PHP, .NET, Java, Go, Ruby, Rust, Node.js – opcji jest wiele, ale jak dokonać odpowiedniego wyboru? Która z tych technologii najlepiej sprawdzi się w budowie nowoczesnej, wspieranej sztuczną inteligencją aplikacji, zapewniając jednocześnie optymalne koszty, łatwość utrzymania i bezpieczeństwo? Taki…
Jak design system może zaoszczędzić czas i obniżyć koszty w Twoim biznesie?
Od kilku lat design systemy zyskują na popularności, stając się niezastąpionym narzędziem w procesie tworzenia produktów cyfrowych dla wielu organizacji. Zrozumienie ich wartości oraz sposobu działania może przynieść liczne korzyści z oszczędnością czasu i redukcją kosztów na czele. W tym artykule przyjrzymy się, czym jest design system, jakie korzyści niesie dla biznesu oraz jak przebiega…
Piwik PRO vs Google Analytics 4: Analityka w erze post-ciasteczkowej
Niezależnie od tego, czy zarządzasz małym blogiem, czy dużym sklepem internetowym, kluczowym elementem sukcesu jest zrozumienie, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z Twoją stroną. Dzięki analityce webowej możesz dokładnie zbierać, analizować i interpretować dane o ruchu na stronie, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe i efektywniej kierować rozwojem Twojej witryny. Jednak wybór odpowiedniego narzędzia analitycznego,…
Jak skutecznie zarządzać treściami w wielu językach?
Na pierwszy rzut oka, prowadzenie strony internetowej w wielu językach może wydawać się sporym wyzwaniem – szczególnie jeśli nie znamy języków, w których chcemy publikować treści. Istnieją jednak narzędzia, które mogą znacznie ułatwić zarządzanie wielojęzycznym contentem i sprawić, że proces ten stanie się bardziej zautomatyzowany i efektywny. Jakie są najlepsze praktyki, które usprawniają to z…
Znaczenie employer brandingu w organizacji
Employer branding, czyli proces kształtowania wizerunku firmy jako atrakcyjnego miejsca pracy, odgrywa istotną rolę na dzisiejszym konkurencyjnym rynku pracy i jest kluczową strategią w zarządzaniu pracownikami w każdej nowoczesnej organizacji. Obejmuje on zestaw wartości, przekonań i doświadczeń, które organizacja oferuje swoim pracownikom oraz potencjalnym kandydatom, a także definiuje, jak jest postrzegana i jakie składa obietnice….
Zarządzanie ryzykiem w projektach IT
Jako Kierownicy Projektu w projekcie IT stoimy często na straży zakresu, budżetu czy harmonogramu. Od początku do końca projektu jesteśmy w nim po to, żeby zapobiegać pożarom. W końcu lepiej im zapobiegać niż faktycznie obudzić się za późno i je gasić. Nie łudzimy się, że przez cały czas trwania projektu nie pojawi się choćby jedna…
Jaką wartość biznesową daje audyt UX?
Audyt UX to istotne narzędzie analizy i oceny użyteczności produktów cyfrowych. Poza zrozumieniem zachowań użytkowników, pozwala na identyfikację problemów i barier, z którymi użytkownicy mogą się spotkać podczas interakcji z produktem. Przykłady takich interakcji to między innymi proces zakupowy w e-commerce, wysłanie formularza kontaktowego (zostawienie leada), czy też odnalezienie danych kontaktowych najbliższego oddziału firmy. Wykonanie…
Integracje systemów IT – czy mogą pogrążyć Twój projekt? Perspektywa biznesowa
Integracje systemów IT to codzienność działów technicznych, jednak dla przedstawicieli biznesowych to zazwyczaj zupełnie nowe doświadczenie (wręcz niepewny grunt). Współpraca tych dwóch zespołów stanowi wyzwanie, ponieważ z jednej strony dział biznesowy nie zawsze potrafi precyzyjnie przedstawić swoje potrzeby – co skutkuje zaskoczeniem, gdy proces okazuje się czasochłonny i skomplikowany. Z drugiej strony, przedstawiciele działu technologicznego…
Jak wykorzystanie React.js pozwala zredukować koszty w projekcie?
Coraz więcej firm przekonuje się o tym, że wdrożenie wysokiej jakości rozwiązań IT to inwestycja wielu zasobów – nie tylko finansowych, ale też czasowych i ludzkich. Potrzeba optymalizacji kosztów jest więc całkowicie naturalna, z czego doskonale zdajemy sobie sprawę w Infinity Group. Wybór odpowiedniej technologii poparty zrozumieniem potrzeb biznesowych to gwarancja solidnego zwrotu z inwestycji,…
Zanurz się w świat JavaScriptu i Reacta: Relacja z warsztatu
W zeszły piątek wspólnie z Politechniką Białostocką i Biurem Karier zorganizowaliśmy skierowany do studentów warsztat „Reaguj na jawie, czyli podstawy programowania w JavaScript i wprowadzenie do biblioteki React”. Aby zapewnić każdemu biorącemu udział jak najlepsze warunki pracy i przekazać maksimum wiedzy, liczba miejsc była ograniczona do 10 uczestników. Wydarzenie wzbudziło duże poruszenie wśród zainteresowanych, przez…
(Front)Women in Power
Zazwyczaj pierwszym, co przychodzi na myśl na dźwięk słowa “programowanie”, jest obraz mężczyzny siedzącego przed komputerem. Jednak wbrew temu stereotypowi branża IT to także zdolne programistki – ekspertki w swoich dziedzinach, którym nie sposób odmówić ani talentu, ani pasji, z jaką podchodzą do swoich codziennych zadań. Dzień Kobiet, a zarazem dzień publikacji tego artykułu, to…
Jak rozwiązania intranetowe usprawniają komunikację wewnątrz organizacji?
Komunikacja wewnętrzna to jeden z kluczowych czynników warunkujących efektywne współdziałanie pracowników w obrębie danej organizacji. Im jest skuteczniejsza, tym więcej owoców przynosi wszelka praca zespołowa – zarówno w ramach poszczególnych działów, jak i pomiędzy nimi. Ma ogromne znaczenie nie tylko dla firm o rozbudowanej strukturze i rozproszonych geograficznie oddziałach czy zespołach. Jest równie ważna w…
Google Consent Mode v2, czyli marketing internetowy w trybie zgody
Gdy w czerwcu 2023 pisaliśmy o najlepszych praktykach wdrożenia CMP, Tryb Zgody (Consent Mode) był jedynie opcjonalnym rozwiązaniem. Niejeden dział prawny je odrzucił ze względu na mnożące się niejasności dotyczące funkcjonowania trybu. Obecnie mamy 2024 rok i Consent Mode zaktualizowany do wersji 2.0 – co to oznacza w praktyce i jak wpłynie na funkcjonowanie serwisów…
Jak znaleźć lub odtworzyć raporty UA w GA4: Zachowanie i Konwersje
Od wdrożenia Google Analytics 4 minęło już trochę czasu, jednak wciąż istnieje spora grupa „pasjonatów” analityki webowej, którzy nie są w stanie przyzwyczaić się do interfejsu tego nowego narzędzia. Skoro kliknąłeś w ten artykuł, pewnie należysz do tego grona – może nawet czytałeś już poprzednie artykuły z tej serii i wiesz, że dostosowanie raportów GA4…
Jak znaleźć lub odtworzyć raporty UA w GA4: Pozyskanie
Skoro czytasz ten tekst, zapewne próbujesz odnaleźć się w interfejsie Google Analytics 4 i szukasz sposobów, by odtworzyć w tym narzędziu raporty dobrze znane Ci z GA3. W poprzednim artykule z tego cyklu poznałeś już odpowiedź na pytanie, czy jest to w ogóle możliwe. Dowiedziałeś się, że o ile w nowej wersji Google Analytics wdrożono…
Kentico vs WordPress: Która platforma sprawdzi się lepiej w moim biznesie?
Dylemat Obecny poziom zaawansowania systemów przeznaczonych do zarządzania treścią sprawia, że wybór platformy najbardziej pasującej do potrzeb biznesu wymaga przeanalizowania wielu czynników. Z raportu W3Techs opublikowanego w 2023 rokui wynika, że ponad 40% stron internetowych jest zbudowanych na WordPressie. Użycie tej platformy jest rozważane przez wielu przedsiębiorców i marketingowców. Spróbujmy więc odpowiedzieć na typowe pytania…