Digital Experience - Blog Infinity Group

SEO, UX

User-Centered SERPs, czyli User Experience w wyszukiwarkach

UX w wyszukiwarkach to dość nieszablonowe podejście do tematu optymalizacji wyników wyszukiwania, znane szerzej jako Pozycjonowanie lub SEO (Optymalizacja pod silniki wyszukiwarki). Do czasu, gdy Google opublikowało raport na temat 4 kluczowych momentów w podejmowaniu decyzji i kształtowaniu się preferencji użytkowników, proces pozycjonowania skupiał się przede wszystkim na czynnikach rankingowych, które mają przynieść korzyść jedynie…

Analityka webowa, a kultura analityczna w organizacji 

Analityka webowa to nie nauka o liczbach i danych, to wiedza o kluczowych miernikach sukcesu Twojego serwisu internetowego. W analityce webowej przede wszystkim chodzi o: fakty, ludzi i pieniądze, tzn.:   Ważne, żebyś pamiętał, że decyzje jakie podejmują użytkownicy w interakcji z Twoim serwisem internetowym są zależne od Twoich decyzji biznesowych w oparciu o kluczowe…

Metody badawcze w procesie projektowania UX

Produkty cyfrowe zakorzeniły się w naszym świecie na dobre. Towarzyszą nam zarówno w codziennym życiu, jak i w pracy. Technologie są z nami na rowerze, zakupach, w trakcie podróży, czy załatwiania spraw urzędowych.  Możemy nawet przestać nosić analogowe portfele na rzecz walletów w telefonach, gdzie oprócz kart kredytowych możemy też mieć e-dowód osobisty i e-prawo…

Projektowanie e-commerce – o czym warto pamiętać?

Bezpieczeństwo i zaufanie konsumentów Podstawą sukcesu w e-commerce są oparte na zaufaniu relacje z konsumentami. Klienci nie tylko muszą mieć pewność, że otrzymają produkty na czas, ale także muszą mieć gwarancję ochrony danych osobowych. Dobrze zaprojektowana witryna e-commerce musi zawierać kilka funkcji budujących zaufanie i zapewniających bezpieczeństwo. Ważne jest ponadto, aby regulamin sklepu był opublikowany…

Migracja do chmury – poznaj popularne modele

Coraz więcej firm przenosi swoją działalność do systemów opartych na chmurze. Ważne jest jednak, aby mieć jasną strategię tego procesu. Jednym z najczęstszych błędów jest niewystarczająca dbałość o bezpieczeństwo danych. Przechodząc z systemu On-Prem do chmury, firmy muszą zastanowić się, w jaki sposób będą chronić swoje dane. Oznacza to nie tylko ustanowienie bezpiecznych kontroli dostępu,…

Trendy w rozwiązaniach chmurowych

Wzmacnianie bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego Chmura obliczeniowa jest wykorzystywana przez coraz więcej firm na całym świecie. Ponieważ technologia chmury staje się coraz bardziej powszechna w biznesie, największym wyzwaniem stało się bezpieczeństwo cybernetyczne. Panują na ten temat bardzo różnorodne opinie – jedni uważają chmurę za bezpieczniejszą, inni zaś większym zaufaniem darzą lokalną infrastrukturę. Wzrost liczby hybrydowych…

Dostawcy rozwiązań chmurowych: AWS, Azure, Google Cloud

Ostatnio pisaliśmy wiele o korzyściach rozwiązań chmurowych, o ich rodzajach i funkcjach. Teraz chcielibyśmy przedstawić Wam najważniejszych dostawców tych rozwiązań. AWS Amazon Web Services (AWS) to platforma chmurowa, która udostępnia zasoby obliczeniowe na żądanie. Jako największy dostawca usług w chmurze, firma pełni rolę lidera w branży zarówno pod względem cen, produktów, jak i innych standardowych…

Wykorzystanie chmury w Twojej firmie

Operacje biznesowe w chmurze niosą ze sobą wiele korzyści, dzięki czemu jest to bardzo atrakcyjna opcja dla firm. Do tych korzyści należy zaliczyć przede wszystkim możliwość skalowania biznesu przy równoczesnym oszczędzaniu zasobów i środków. Korzystając z usług w chmurze firmy płacą tylko za to, z czego korzystają. Nie ma potrzeby inwestowania w olbrzymie rozwiązania technologiczne,…

Czym są rozwiązania chmurowe i jaki mają wpływ na biznes

Cloud (chmura) to termin stosowany do opisania różnych technologii komputerowych. Najogólniej mówiąc, chmura to sieć komputerów, które są ze sobą połączone i umożliwiają użytkownikom dostęp do współdzielonych zasobów, takich jak przechowywanie danych i aplikacje. Centra danych to fizyczna infrastruktura obsługująca chmurę i zawierająca zazwyczaj dużą liczbę komputerów umieszczonych w bezpiecznym otoczeniu. Te centra danych są…

Bogactwo doświadczeń w projektowaniu usług

Technologie rozwijają się w zawrotnym tempie, a nam udaje się coraz lepiej zrozumieć klientów dzięki nowym metodom badawczym. To z kolei prowadzi do tego, że jesteśmy w stanie lepiej ocenić i przeanalizować produkty oraz usługi. Bogactwo doświadczeń, jakie musimy rozpoznać w projektowaniu usług jest naprawdę złożone i wielowymiarowe. Warto spojrzeć na nie z różnych perspektyw,…

Zrobotyzowana automatyzacja procesów

Zrobotyzowana automatyzacja procesów, lepiej znana jako automatyzacja oprogramowania, automatyzuje procesy biznesowe za pomocą robotyki programowej. RPA (Robotic Process Automation) jest zarządzany przez ustrukturyzowane dane wejściowe i logikę biznesową, która wykorzystuje technologię do automatyzacji podstawowych, żmudnych czynności. RPA jest powszechnie używany do naśladowania powtarzalnych zadań, takich jak wyodrębnianie danych, wypełnianie formularzy i przenoszenie plików. Jest to…

Uczenie maszynowe i sztuczne sieci neuronowe

Sztuczna inteligencja to szybko rozwijająca się, złożona i wielopoziomowa dziedzina. Wiedza na jej temat staje się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy, która chce rozwijać się i poszerzać zasięgi w erze e-commerce. Aby pozostać konkurencyjnym, firmy muszą wykorzystywać sztuczną inteligencję i w pełni eksploatować jej potencjał. W epoce digitalizacji, dzięki sztucznej inteligencji firmy mogą…

Trzy gałęzie sztucznej inteligencji

Sztuczna inteligencja to rozwój systemów komputerowych, które wykonują zadania wymagające zazwyczaj wykorzystania ludzkiej inteligencji w takich obszarach jak postrzeganie, rozpoznawanie mowy, czy podejmowanie decyzji. Sztuczna inteligencja to niezwykle szybko rozwijająca się dziedzina, dlatego wiedza na jej temat niebawem stanie się niezbędna dla każdej średniej i dużej firmy rozwijającej się w obszarze e-commerce. W poniższym artykule…

Sposoby współpracy platform DXP ze sztuczną inteligencją

Jak pisaliśmy wcześniej w artykule pt.: „Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych”, sztuczna inteligencja stała się integralną częścią pakietu DXP, szczególnie dla średnich i dużych firm. Rozszerzenie struktury i funkcjonalności platform DXP spowodowało, że procesy ludzkie zostały po prostu prześcignięte przez wykładniczy wzrost zależności ze wszystkich obszarów cyfrowego środowiska firmy. AI jest rozwiązaniem tego…

Ewolucja Digital Experience Platforms

Platformy doświadczeń cyfrowych (DXP) dynamicznie ewoluują od momentu powstania. W początkach Internetu używano ich to tworzenia statycznych stron internetowych, postęp technologiczny wpłynął jednak na ich wszechstronność. Dzisiejsza platforma do obsługi cyfrowej umożliwia tworzenie interaktywnych i dynamicznych stron internetowych, a nawet aplikacji lub witryn mobilnych. Jest to obecnie niezbędny element w prowadzeniu działalności biznesowej do tego…

Jak sztuczna inteligencja wspiera rozwój platform cyfrowych

DXP – Digital Experience Platforms, to złożone platformy cyfrowe, które służą firmom do tworzenia cyfrowych doświadczeń klientów i zarządzania nimi. Umożliwiają one przedsiębiorstwom wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji projektowania i dostarczania customer experience, do zwiększenia wydajności i zadowolenia klientów. Ponieważ technologie sztucznej inteligencji wciąż ewoluują, ich rola w rozwoju platform DXP ciągle rośnie. Jak firmy…

Moosend – nowe narzędzie Sitecore do automatyzacji marketingu oparte na sztucznej inteligencji

Grecki start-up Moosend został przejęty przez Sitecore w 2021 roku. Jakie są główne funkcje oferowane przez platformę Moosend i dlaczego Sitecore postanowił dodać je do swojego portfolio produktowego? Sitecore Experience Platform obsługuje kampanie e-mailowe za pomocą modułu Email Experience Manager. Sitecore 8 wprowadził tzw. Engagement Plans, funkcję, która została całkowicie przebudowana i rozszerzona w Sitecore…

Przewagi biznesowe rozwiązań DXP

Platformy DXP zmieniają sposób działania firm. Kreują nową jakość wrażeń klientów i zwiększają ogólną skuteczność. Pozwalają organizacjom dostarczać klientom spersonalizowane doświadczenia, które można dostosować do konkretnych potrzeb lub preferencji. Umożliwiają również oferowanie wysokiej jakości produktów i usług, a także pozwalają na elastyczne zarządzanie prezentowanymi treściami. Popularność DXP ciągle rośnie. Ważne jest więc, aby zrozumieć przewagi…

Trzy propozycje platform cyfrowych (DXP) dla firm

Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, to transformacja cyfrowa, która wspiera firmy w zapewnieniu lepszych doświadczeń klientom. Chociaż istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, wszyscy mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, satysfakcję klientów i gromadzenie praktycznych danych o ich zachowaniach. Przy tak dużej gamie różnych platform do obsługi cyfrowej na rynku decyzja o wyborze właściwej…

Platforma DXP (Digital Experience Platform) – przyszłość w budowaniu relacji z klientami

Platforma DXP to innowacja w oprogramowaniu, która pomaga firmom w transformacji cyfrowej, poprzez zapewnienie klientom lepszych doświadczeń. Na rynku istnieje wielu dostawców takich rozwiązań, a wszyscy oni mają te same cele: cyfryzację operacji biznesowych, dostarczanie spójnych informacji o klientach i ich zachowaniach, a także  gromadzenie praktycznych danych. Interakcje z klientami stają się coraz bardziej zdigitalizowane,…