CASE STUDY

Adamed.Expert od Adamed Pharma: kompleksowa baza aktualnej wiedzy medycznej

adamed

  • KlientAdamed Pharma
  • LokalizacjaWarszawa, PL
  • Współpraca od2020
  • Projektwww.adamed.expert
  • Zakres współpracyAnaliza biznesowa, UX, Kentico Development, Integracje, Utrzymanie i rozwój

 

Adamed Pharma to wiodąca polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna z tradycjami sięgającymi aż 1986 roku, w którym została założona. Jako lider wśród producentów leków nowej generacji Adamed ma w swoim portfolio ponad 500 produktów i działa w niemal 80 krajach na całym świecie. Chcąc dzielić się wieloletnim doświadczeniem i szeroką wiedzą na temat ochrony zdrowia, firma ta zleciła nam stworzenie nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi bazy aktualnej wiedzy medycznej. Nadrzędnym celem marki było budowanie trwałych i długodystansowych relacji z personelem medycznym i pacjentami.

Na podstawie zebranych wymagań projektowych zaproponowaliśmy Kentico jako funkcjonalne rozwiązanie technologiczne, które pozwoli stworzyć innowacyjną platformę komunikacyjną dedykowaną różnym grupom docelowym Adamed. Jednym z głównych wyzwań było opracowanie profesjonalnego kompendium wiedzy w przestrzeni on-line dla personelu medycznego, wykorzystującego personalizację i rozwiązania marketing automation.  

Zakres projektu obejmował:

  • Szczegółową analizę potrzeb i celów klienta, jego procesów biznesowych i stosowanych przez niego technologii oraz omówienie możliwych sposobów realizacji projektu
  • Wybór platformy DXP, która umożliwi centralne zarzadzanie ekosystemem serwisów WWW
  • Wykonanie projektów wybranego rozwiązania: m.in. projektu funkcjonalnego, projektu infrastruktury, makiet UX (zarówno w wersji webowej, jak i mobilnej), a także projektu graficznego i technicznego;
  • Etap wdrożenia: m.in. instalacja Kentico Xperience, integracje z systemami zewnętrznymi i wewnętrznymi (NIL, FarmaProm, Not Nub, Azure Media Services), realizacja SSO w oparciu o IG Core, testy: ręczne, automatyczne, funkcjonalne i wydajnościowe

Efektem współpracy było powstanie:

  • w czerwcu 2020 roku – serwisu skierowanego do lekarzy i farmaceutów,
  • we wrześniu tego samego roku – bazy wiedzy dla pacjentów.

Serwis lekarski, podobnie jak serwis dedykowany farmaceutom, gromadzi treści w różnych formatach: zarówno artykuły, jak i materiały audio oraz wideo. Zgodnie z początkowym założeniem dla wybranych grup docelowych opracowano specjalne moduły umożliwiające personalizację wyświetlanych treści. Dzięki integracji z Naczelną Izbą Lekarską i FarmaProm każdy lekarz i farmaceuta jest weryfikowany na etapie rejestracji. Z kolei wdrożony później serwis pacjencki jest dostępny dla wszystkich, bez konieczności zakładania konta.

Po 6 miesiącach od uruchomienia serwis zyskał ponad 1 mln zarejestrowanych użytkowników, a opublikowano w nim ponad 1000 artykułów, wideo i podcastów.

Dalsza współpraca z klientem obejmuje rozbudowę wymienionych sekcji: lekarskiej, farmaceutycznej i pacjenckiej, udział w zarządzaniu umieszczanymi w nich treściami oraz działania mające na celu utrzymanie ciągłości działania serwisu. Ponadto zajmujemy się monitorowaniem, analizą i raportowaniem wskaźników wydajności online.

Technologie

  • Project Management

    SCRUM (wytwarzanie oprogramowania), Jira, Confluence, MS Project, User Snap
  • Technologie

    Kentico ASP.NET Core, JavaScript, HTML5 (flex i grid), CSS3 (SASS, BEM), gulp, Azure
  • Integracje

    Naczelna Izba Lekarska, FarmaProm, Notification Hub, Azure Media Services
Domino's Pizza - Case Study - Introtext - Banner PL

Następny case

DXP – najlepsze narzędzie do skalowania Twojego biznesu

Zobacz case study

Dowiedz sięwięcej

Skontaktuj się z nami i dopytaj o szczegóły