Twój partner we wdrożeniach rozwiązań SalesForce
Rozwiązania Salesforce CRM: Odkryj potęgę danych
i buduj silne relacje z klientami dzięki inteligentnemu zarządzaniu danymi
Rozwiązania SalesForce oferują zaawansowane możliwości gromadzenia, analizy i zarządzania danymi biznesowymi. Platforma umożliwia integrację
i centralizację danych z różnych źródeł, co pozwala na pełniejsze zrozumienie klientów, ich preferencji i zachowań. Dzięki jej zastosowaniu przedsiębiorstwa mogą podejmować bardziej świadome, oparte na danych decyzje biznesowe, personalizować swoje działania marketingowe i budować silniejsze relacje z klientami. Poznaj naszą ofertę w zakresie wdrożeń Salesforce
i postaw na rozwiązania, dzięki którym rozwiniesz swój biznes.
Sales Cloud, Service Cloud i Marketing Cloud – kluczowe produkty z rodziny rozwiązań Salesforce
Sales Cloud, Service Cloud i Marketing Cloud to trzy główne produkty, które oferuje Salesforce jako kompleksowe rozwiązania CRM dla firm. Dzięki nim Salesforce umożliwia holistyczne podejście do zarządzania klientem, integrując procesy sprzedaży, obsługi i marketingu w jednym, centralnym miejscu.
- Sales Cloudjest jednym z głównych produktów Salesforce, skoncentrowanym na automatyzacji procesów zwiększających skuteczność działań sprzedażowych.
- Service Cloudto dedykowana platforma CRM do obsługi klienta. Rozwiązanie to umożliwia firmom zarządzanie doświadczeniami klientów.
- Marketing Cloudto kompleksowe rozwiązanie do zarządzania kampaniami marketingowymi i komunikacją z klientami w różnych kanałach.
Przykładowe wykorzystanie systemów CRM od Salesforce
Systemy CRM od Salesforce odgrywają kluczową rolę w transformacji cyfrowej firm, otwierając je na nowy poziom efektywności i innowacji. Korzystające z tych rozwiązań firmy mogą automatyzować i optymalizować procesy sprzedażowe, zarządzać obsługą klienta w różnych kanałach komunikacji oraz dostarczać zaawansowanych narzędzi personalizacji i automatyzacji, umożliwiających tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wdrożeniach CRM Salesforce i przekonać się, jak wykorzystać je, by napędzić transformację cyfrową firmy – skontaktuj się z naszymi przedstawicielami, którzy udzielą Ci wszelkich niezbędnych informacji.
Wybierz Infinity Group – preferowanego partnera Salesforce – do wdrożenia Twojego systemu CRM
Wykorzystaj w pełni rozwiązania Salesforce i powierz wdrożenie tej platformy specjalistom z Infinity Group. Jako Salesforce Implementation Partner gwarantujemy nie tylko najwyższą jakość obsługi i zgodność ze standardami producenta obowiązującymi na całym świecie. Współpracując z nami, możesz czerpać z naszego wieloletniego doświadczenia w branży i liczyć na pomoc zespołu, który współpracuje z firmami cenionymi nie tylko w Polsce, ale i za granicą.
Oferujemy usługi wykraczające poza samo wdrożenie rozwiązania – przeprowadzimy Cię przez poszczególne fazy projektu, zaczynając od procesu Discovery, w ramach którego wspólnie przeanalizujemy Twoje potrzeby biznesowe. Na tej podstawie zaproponujemy dalsze kroki wdrożenia i wskażemy najkorzystniejsze rozwiązania. Na każdym etapie cyklu projektowego możesz liczyć na wsparcie certyfikowanych deweloperów i marketerów Salesforce, którzy dzielą się zdobytą wiedzą, m.in. poprzez organizację warsztatów i szkoleń dotyczących skutecznego wykorzystania oferowanych rozwiązań SalesForce. Ponadto, jako Salesforce Partner oferujemy kompleksowy support – nie tylko na poziomie wdrożenia, ale też w zakresie utrzymania.
Nasze podejście
W Infinity Group wierzymy w ścisłą współpracę z naszymi klientami – to właśnie takie podejście pomaga nam w pełni zrozumieć cele biznesowe organizacji i zgodnie z nimi proponować strategiczne wskazówki i pomysły na przestrzeni całego cyklu projektowego. Aby przekuć wizję klienta w efektywne rozwiązanie, na początek oferujemy kompleksową fazę Discovery. Do jej głównych celów należą identyfikacja i zobrazowanie tego, jak technologia może przyczynić się do rozwoju Twojej firmy. Wspólnie ustalimy wizję projektu, jego cele, wymagania oraz podejście do realizacji.
Z kolei w codziennej pracy wykorzystujemy metodykę agile, która pozwala nam elastycznie podchodzić do zmieniających się potrzeb i wywiązywać się z zadań w ustalonych ramach czasowych. Podejście to jest także gwarancją nieprzerwanej komunikacji przez cały czas trwania współpracy. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Ci wykorzystać pełnię możliwości technologii Salesforce – skontaktuj się z nami już dziś!
Skontaktuj się znami
Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania