Usługi
CASE STUDY
Netia & Infinity Group – ponad 10 lat owocnej współpracy
- KlientNetia S. A.
- LokalizacjaWarszawa, PL
- Współpraca od2010
- Projektwww.netia.pl
- Zakres współpracyKentico development, Analityka, Marketing Automation
Netia jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Obecnie jest częścią Grupy Polsat.
Netia dostarcza m.in. kompleksowe rozwiązania w zakresie komunikacji on-line: szybki, stały dostęp do Internetu, zaawansowane usługi transmisji danych, a także telewizję i rozrywkę multimedialną.
Towarzyszymy Netii w procesie transformacji cyfrowej od 2010 r.
Początkiem naszej współpracy był rebranding marki i wdrożenie nowego serwisu.
Później zrealizowaliśmy wspólnie wiele projektów obejmujących m.in. budowę głównego digitalowego kanału sprzedaży, wsparcie w obszarze SEO, przebudowę oferty i wsparcie innych kanałów dystrybucji. Prowadziliśmy razem również kreatywne kampanie marketingowe. Warto wspomnieć, że właśnie dla Netii, jako jedni z pierwszych, wdrożyliśmy w Polsce kompleksowy proces sprzedaży online.
Kluczowym krokiem w naszej współpracy i równocześnie w transformacji cyfrowej Netii było wdrożenie nowego serwisu w oparciu o licencjonowaną platformę Kentico Xperience.
Nowa, kompleksowa i zintegrowana platforma sprzedaży online dała możliwość centralnego zarządzania i dalszą możliwość rozwoju biznesu.
Projekt obejmował kompleksowy zakres prac i zawierał:- zaprojektowanie rozwiązania i opracowanie pełnozakresowego procesu sprzedaży obejmującego całe portfolio produktów i usług Netii
- impelmentację strony internetowej w oparciu o platformę Kentico Xperience (CMS/DXP)
- rozwój e-commerce dostosowany do potrzeb klienta
- uruchomienie serwisu obsługującego proces generowaniu leadów i pełen zakres w postaci całego procesu sprzedaży online
Projekt obejmował również kompleksową integrację z klikunastoma różnymi systemami, usługami i źródłami danych, m.in.:
- cyfrowy konfigurator produktów zintegrowany z systemem ofertowym Netii
- pełna obsługa umów sprzedaży online zintegrowana z systemem sprzedaży i CRM Netii
- sprawdzanie dostępności usług i produktów na podstawie lokalizacji z wykorzystaniem usług Netii jako źródła danych
- integracja z systemem Call Center
- weryfikacja potencjalnych klientów (System PESEL, REGON, BIG)
- integracja systemów zarządzania zgodami (GDPR/RODO)
Technologie
Project Management
Agile, Jira, Confluence, MS ProjectTechnology
Kentico Xperience, ASP.NET MVC,
TypeScript, HTML5 (flex and grid), CSS3 (SASS)
Integracje
z wewnętrznymi systemami Netii, z Call Center, weryfikacja klientów, integracja systemów zarządzania zgodami
Rozwiązania i usługi
- Tworzenie serwisów korporacyjnychKompleksowa usługa dopasowana do potrzeb biznesowych Twojej firmy
CMS/DXP
KenticoKompleksowa platforma z zaawansowanymi funkcjami marketingu internetowego
Dowiedz sięwięcej
Skontaktuj się z nami i dopytaj o szczegóły