CASE STUDY

Netia & Infinity Group – ponad 10 lat owocnej współpracy

Netia logo
  • KlientNetia S. A.
  • LokalizacjaWarszawa, PL
  • Współpraca od2010
  • Projektwww.netia.pl
  • Zakres współpracyKentico development, Analityka, Marketing Automation

Netia jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Obecnie jest częścią Grupy Polsat.

Netia dostarcza m.in. kompleksowe rozwiązania w zakresie komunikacji on-line: szybki, stały dostęp do Internetu, zaawansowane usługi transmisji danych, a także telewizję i rozrywkę multimedialną.

Towarzyszymy Netii w procesie transformacji cyfrowej od 2010 r.

Początkiem naszej współpracy był rebranding marki i wdrożenie nowego serwisu.

Później zrealizowaliśmy wspólnie wiele projektów obejmujących m.in. budowę głównego digitalowego kanału sprzedaży, wsparcie w obszarze SEO, przebudowę oferty i wsparcie innych kanałów dystrybucji. Prowadziliśmy razem również kreatywne kampanie marketingowe. Warto wspomnieć, że właśnie dla Netii, jako jedni z pierwszych, wdrożyliśmy w Polsce kompleksowy proces sprzedaży online.

Kluczowym krokiem w naszej współpracy i równocześnie w transformacji cyfrowej Netii było wdrożenie nowego serwisu w oparciu o licencjonowaną platformę Kentico Xperience.

Nowa, kompleksowa i zintegrowana platforma sprzedaży online dała możliwość centralnego zarządzania i dalszą możliwość rozwoju biznesu.

Projekt obejmował kompleksowy zakres prac i zawierał:

  • zaprojektowanie rozwiązania i opracowanie pełnozakresowego procesu sprzedaży obejmującego całe portfolio produktów i usług Netii
  • impelmentację strony internetowej w oparciu o platformę Kentico Xperience (CMS/DXP)
  • rozwój e-commerce dostosowany do potrzeb klienta
  • uruchomienie serwisu obsługującego proces generowaniu leadów i pełen zakres w postaci całego procesu sprzedaży online

Projekt obejmował również kompleksową integrację z klikunastoma różnymi systemami, usługami i źródłami danych, m.in.:

  • cyfrowy konfigurator produktów zintegrowany z systemem ofertowym Netii
  • pełna obsługa umów sprzedaży online zintegrowana z systemem sprzedaży i CRM Netii
  • sprawdzanie dostępności usług i produktów na podstawie lokalizacji z wykorzystaniem usług Netii jako źródła danych
  • integracja z systemem Call Center
  • weryfikacja potencjalnych klientów (System PESEL, REGON, BIG)
  • integracja systemów zarządzania zgodami (GDPR/RODO)

Technologie

  • Project Management

    Agile, Jira, Confluence, MS Project
  • Technology

    Kentico Xperience, ASP.NET MVC,

    TypeScript, HTML5 (flex and grid), CSS3 (SASS)

  • Integracje

    z wewnętrznymi systemami Netii, z Call Center, weryfikacja klientów, integracja systemów zarządzania zgodami
techland

Następny case

Wzrost sprzedaży gier dzięki nowej platformie eCommerce

zobacz case study

Dowiedz sięwięcej

Skontaktuj się z nami i dopytaj o szczegóły