Sitecore Analytics

Analizuj efektywność działań marketingowych dzięki Sitecore Experience Analytics

Sitecore Analytics: Postaw na nasze usługi i przekonaj się, co oferuje Experience Analytics

Sitecore to kompleksowa platforma z funkcjami wspierającymi e-commerce oraz wieloma narzędziami do digital marketingu i zarządzania treścią. Dzięki zaawansowanym funkcjom analitycznym możesz zdobyć cenne informacje o preferencjach i zachowaniach Twoich klientów. Wykorzystanie pełni możliwości narzędzi analitycznych Sitecore wymaga jednak umiejętnego planowania i integracji ze strategiami marketing automation i personalizacji.

W Infinity Group jesteśmy ekspertami w optymalizowaniu procesów naszych klientów. Od planowania projektu do wdrożenia i szkolenia, pracujemy ściśle z każdym klientem, by móc dostarczać rozwiązania Sitecore na miarę określonych potrzeb. Dzięki insightom pozyskanym w czasie rzeczywistym, statystykom i konfigurowalnym dashboardom lepiej zrozumiesz swoich odbiorców i tym samym, zwiększysz konwersje. Sprawdź, jak możemy pomóc Ci wykorzystać potencjał narzędzi Sitecore Experience Analytics.



 

User path value analysis

Experience Analytics: Rozwijaj biznes według decyzji opartych na danych

Experience Analytics to moduł Sitecore, który dostarcza danych statystycznych o:

  • Odwiedzających stronę WWW,
  • Pozyskiwaniu ruchu,
  • Zachowaniach użytkowników,
  • Konwersjach.

Moduł ten pozwala lepiej zrozumieć grono odbiorców poprzez informacje takie jak demografia, preferencje czy interakcje z serwisem. Śledząc i analizując ruch z różnych źródeł, możesz zweryfikować efektywność prowadzonych działań marketingowych. Łatwiejsza staje się też optymalizacja user experience dzięki określeniu popularnych stron, schematów korzystania z nawigacji i angażujących trendów. Z kolei dogłębne badanie konwersji pomaga ocenić skuteczność kampanii marketingowych i udoskonalać lejki. 

Aby wykorzystać potencjał dostępnych raportów, wdrażamy i konfigurujemy następujące komponenty:

  • Cele,
  • Lead scoring,
  • Śledzenie pobierania zasobów,
  • Persony,
  • Klucze profili,
  • Karty wzorców zachowań,
  • Karty profili,
  • Wewnętrzna wyszukiwarka,
  • Kampanie marketingowe.

Nasze podejście ma na celu dostarczenie partnerom kompletnego rozwiązania, dzięki któremu można uzyskać dostęp do raportów Experience Analytics i wykorzystać narzędzia Path Analyzer oraz Page Analyzer, by efektywnie analizować ścieżki użytkowników.

Niestandardowe raporty

Infinity Group oferuje niestandardowe rozwiązania w zakresie raportowania i pulpitów nawigacyjnych dla firm korzystających z Sitecore. Wiemy, że gotowe raporty mogą nie spełniać potrzeb naszych klientów, dlatego specjalizujemy się w opracowywaniu niestandardowych raportów oraz dashboardów, aby umożliwić śledzenie aktywności użytkowników i analizę danych istotnych z punktu widzenia naszego partnera. Wykorzystujemy naszą wiedzę, aby pomóc naszym klientom bez wysiłku monitorować i analizować dane kluczowe dla ich sukcesu.

Do zalet niestandardowych raportów należą:

  1. Zaawansowana analityka: Pozyskaj informacje na temat zachowań i zaangażowania użytkowników oraz wskaźnika konwersji.
  2. Spersonalizowane dashboardy: Przeglądaj czytelne dashboardy, by zyskać wgląd w wydajność swojej strony i dostrzegać wzorce oraz trendy.
  3. Efektywne kampanie marketingowe: Wykorzystuj dane pozyskane ze strony i innych źródeł, by optymalizować kanały marketingowe i zwiększaćruch oraz zaangażowanie użytkowników.
  4. Szczegółowe raportowanie: Zyskaj dostęp do kompleksowych raportów dla marketerów i analityków, by określać wzorce, mierzyć efektywność kampanii i dopracowywać strategie.
  5. Elastyczna analiza danych: Filtruj i analizuj dane według zakresu dat, witryny, segmentów użytkowników i innych aspektów W celu wyciągnięcia z nich cennych wniosków.
  6. Zwiększone zaangażowanie klientów: Ucz się rozumieć zachowania odwiedzających oraz ich stopień interakcji z witryną, by dopasowywać treści publikowane w serwisie i zwiększyć zaangażowanie jego użytkowników.
  7. Usprawniona optymalizacja: Wykorzystaj wnioski z naszych raportów, by optymalizować strategie marketingowe i zwiększyć konwersje.

Dzięki naszym niestandardowym raportom i dashboardom, firmy mogą wykorzystać pełny potencjał Sitecore Experience Analytics i podejmować decyzje oparte na danych, aby osiągnąć sukces.

Przeanalizuj swoje kampanie dzięki Sitecore Experience Manager

W Infinity Group rozumiemy współczesny świat marketingu i rosnącą rolę e-maili i newsletterów, która zmienia się wraz z prawnymi regulacjami i trendami w branży. Wykorzystując Sitecore Experience Manager, pomagamy klientom oceniać skuteczność ich kampanii emailowych, stosując metryki takie jak:

  • Współczynnik otwarć
  • Współczynnik kliknięć
  • Wskpółczynnik rezygnacji
  • Zgłoszenia jako SPAM
  • Współczynnik odrzuceń
  • Współczynnik konwersji celów
  • Wartość zaangażowania użytkowników

Nasz zespół wykorzystuje funkcje marketingowe, personalizacyjne i analityczne Sitecore do generowania kompleksowych raportów dotyczących odsłon witryny i konwersji. Aby zwiększyć liczbę konwersji, nasi analitycy mogą przeprowadzić testy A/B, aby maksymalnie usprawnić komunikację przez kanały www i e-mail. Dzięki starannemu planowaniu i specjalistycznej wiedzy możemy pomóc Ci zaangażować odbiorców, zoptymalizować komunikację i tym samym spowodować wzrost konwersji. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach!

Odkryj kolejną usługę

sitecore testing

Skontaktuj się znami

Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania