Sitecore Support
Usługi wsparcia i utrzymania zapewniające płynne działanie systemu Sitecore
Sitecore Support and Maintenance: usługi bieżącego wsparcia i utrzymania platformy
Pracując nad obecnością marki w cyfrowym świecie, trzeba mieć na uwadze, że wdrożenie nowego serwisu internetowego jest dopiero jednym z pierwszych kroków w tym kierunku. Prawdziwa praca zaczyna się, gdy serwis już funkcjonuje on-line. Jego działanie wiąże się z koniecznością wdrażania kolejnych ulepszeń, w tym personalizacji i automatyzacji. Warto więc stale dbać o to, by system CMS/DXP pozostawał aktualny i dostosowany do bieżących potrzeb grupy docelowej. Ponadto, wskazane jest monitorowanie nieuruchomionego rozwiązania i podejmowanie działań w kierunku zwiększania bezpieczeństwa, by chronić się przed potencjalnymi zagrożeniami.
Jesteśmy partnerem z wieloletnim doświadczeniem w dużych projektach webowych, w tym w projektach Sitecore. Przez ten czas wypracowaliśmy sprawdzone i efektywne metody, które wykorzystujemy do planowania roadmapy projektu, która prowadzi do realizacji wyznaczanych celów. Wiemy, że każdy klient ma unikalne potrzeby biznesowe, dlatego dostosowujemy do nich zakres usług wsparcia i utrzymania Sitecore. Zdajemy sobie także sprawę z istoty optymalizacji procesów biznesowych i zapewniamy niezbędną pomoc w usprawnianiu poszczególnych działań. Stawiamy na ścisłą współpracę z zespołem po stronie klienta, by opracować plan, który odpowiada na dane potrzeby i zapewni bezpieczne oraz efektywne działanie rozwiązania.
Kompleksowe usługi z zakresu Sitecore Support and Maintenance
Nasze usługi z zakresu wsparcia i utrzymania dzielimy na pięć poziomów – tak zwanych linii wsparcia.
Self Help
Service Hub Problem
Infrastructure & Application Maintenance
Software Updates and Fixes
Software Development
Działania podejmowane w ramach kolejnych linii wsparcia
Celem naszych usług jest zapewnienie płynnego funkcjonowania serwisu wdrożonego z wykorzystaniem platformy Sitecore. Nasz zespół ekspertów będzie rozwijać system tak, by odpowiadał na zmieniające się potrzeby biznesowe i realizował kolejne cele. Od przeprowadzania audytów kodu i naprawy błędów do analityki i wsparcia strategicznego. Dzięki naszemu doświadczeniu możesz mieć pewność, że Twoje wdrożenie Sitecore jest w dobrych rękach, a my będziemy służyć pomocą, gdy coś pójdzie nie tak lub będzie wymagało ulepszenia.
Self help/Zapewnienie możliwości samoobsługi
Service Desk/Obsługa zgłoszeń użytkowników
Infrastructure & Application Maintenance/Utrzymanie serwisu WWW
Software Updates and Fixes/Aktualizacje systemu i naprawa błędów
Software Development/Rozwój oprogramowania
Odkryj kolejną usługę
sitecore content managementSkontaktuj się znami
Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania