Kentico Analytics Services
Monitorowanie zachowań użytkowników i skuteczności działań marketingowych
Kentico Analytics – analizuj zachowanie użytkowników swojej strony
zgodnie z RODO
Kentico jest zaawansowaną platformą DXP oferującą narzędzia przeznaczone do zarządzania treścią, sprzedażą, a także cyfrowym marketingiem. Może być również użyta do generowania raportów, które pomogą zrozumieć zachowania klientów i innych osób odwiedzających stronę internetową. Aby wykorzystać pełen potencjał narzędzi analitycznych dostępnych w ramach platformy Kentico, proces wdrażania analityki należy rozplanować i połączyć go ze strategią marketingową oraz personalizacją, co może wydawać się trudne i pracochłonne.
W Infinity Group wiemy, jak przeprowadzić ten proces w sposób optymalny i skuteczny - myślimy o tym od samego początku projektowania nowych cyfrowych ekosystemów. Co więcej, w zakresie analityki dostarczamy naszym klientom nie tylko odpowiednie mechanizmy, ale także szczegółowe raporty oraz wiedzę w postaci szkoleń i warsztatów prowadzonych przez naszych analityków i marketerów. Dzieląc się doświadczeniem, zarówno uczymy obsługi dostępnych narzędzi, jak i pomagamy podejmować adekwatne decyzje biznesowe umożliwiające skuteczną optymalizację konwersji.
Web analytics — główna aplikacja
z raportami platformy Kentico Xperience
Aplikacja Web analytics przedstawia raporty statystyczne dotyczące:
- odbiorców serwisu,
- pozyskania ruchu,
- zachowania użytkowników,
- przeglądarek, ekranów i systemów używanych do interakcji ze stroną.
Rozumiemy jednak, że standardowe raportowanie nie zaspokoi w pełni wszystkich potrzeb Twojego biznesu - by odpowiedzieć na nie kompleksowo opracowujemy dashboardy i tworzymy raporty dostosowane do indywidualnych wymagań naszych klientów. Umożliwiamy śledzenie ważnych czynności wykonywanych przez użytkowników i udostępniamy raporty analityczne, konstruując je tak, by ułatwić monitorowanie oraz analizę danych istotnych z punktu widzenia klienta.
Śledzenie efektywności działań marketingowych
Przeprowadzenie skutecznej kampanii wymaga zebrania i przeanalizowania danych dotyczących zachowania obecnych i potencjalnych klientów. Platforma Kentico pozwala generować raporty w celu skutecznego:
Planowania kolejnych kampanii
Optymalizowania aktualnie prowadzonych działań
Analizowania zachowania docelowych odbiorców kampanii
Personalizowania komunikacji
Analiza skuteczności komunikacji mailowej
Obecne zmiany norm prawnych oraz tendencji użytkowników sprawiają, że e-maile i newslettery stają się coraz bardziej istotnymi kanałami komunikacji z punktu widzenia marketingu internetowego. Aplikacja Kentico E-mail marketing umożliwia ocenianie skuteczności poszczególnych kampanii mailowych na podstawie:
- współczynnika otwarć,
- współczynnika kliknięć,
- współczynnika rezygnacji z subskrypcji.
Wykorzystując możliwości Kentico, stworzymy raporty oceniające skuteczność komunikacji mailowej na podstawie odwiedzin poszczególnych stron oraz konwersji zakupowej. Platforma ta pozwala także na powiązanie działań marketingowych z poszczególnymi konwersjami.
Zwiększ liczbę konwersji za pomocą testów A/B
Analitycy Infinity Group pomogą zwiększyć liczbę konwersji oraz zaangażowanie użytkowników serwisów za pomocą testów A/B, testując zarówno strony, jak i mailingi. Testy te pozwalają zdobyć cenne dane służące ocenie efektywności działań, dzięki czemu możliwe jest: zwiększenie zaangażowania klientów, pozyskanie nowego ruchu oraz optymalizacja treści i sposobu ich prezentacji. Skuteczne przeprowadzenie tych testów i analiza wyników wymagają czasu oraz wiedzy, dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom.
To jeszcze nie wszystkie raporty!
W arsenale funkcjonalności Kentico Xperience znajduje się jeszcze jedno przydatne narzędzie — aplikacja Reporting, która wyświetla raporty dotyczące różnych aspektów całej witryny, poszczególnych stron oraz zagadnień e-commerce. Nasi programiści korzystają z niej jako bazy do wyświetlania personalizowanych raportów, zbudowanych w celu zaspokojenia potrzeb biznesowych naszych klientów.
Tak wiele danych, masa raportów, ale co z ochroną danych i RODO?
Skuteczne korzystanie z opisanych narzędzi dostępnych w ramach Kentico wymaga zachowania zgodności z RODO, a także innymi regulacjami prawnymi takimi jak PII oraz CCPA. Użytkownicy powinni wyrazić zgody na nasze działania, a ich dane muszą być chronione. Z tego względu aplikacja Kentico Data protection umożliwia:
- zarządzanie danymi dotyczącymi użytkowników,
- weryfikowanie udzielenia zgód marketingowych przez użytkowników,
- tworzenie różnego typu zgód związanych z różnymi aspektami działalności,
- przenoszenie danych, wgląd do danych, a także zaspokojenie prawa do bycia zapomnianym,
- wdrożenie algorytmów szyfrujących dane umieszczane w bazach Kentico.
Odkryj kolejną usługę
Consulting KenticoSkontaktuj się znami
Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania