Analytics
Kluczowe funkcjonalności Kentico
Kentico Analytics – raporty dostarczające cennych wniosków | Key Features
Zapewnienie optymalnej wydajności witryny wymaga monitorowania najważniejszych wskaźników i metryk. Proces ten pozwala na świadome podejmowanie decyzji dotyczących utrzymania strony, opracowywania treści i prowadzenia kampanii marketingowych. Analityka jako jedna z podstawowych funkcji platformy Kentico umożliwia marketerom skuteczne osiąganie wyznaczanych celów.
Śledzenie kluczowych wskaźników może znacząco wpłynąć na zarządzenia marką, rozwój produktu i ogólną strategię biznesową. Narzędzia analityczne Kentico pozwalają przede wszystkim na wyciągnięcie cennych wniosków dotyczących witryny i jej użytkowników, co umożliwia poprawę wydajności witryny, zwiększenie konwersji i podniesienie zaangażowania użytkowników.
Funkcje systemu Kentico Xperience wspierające automatyzację digital marketingu
Web analytics to główna aplikacja analityczna dostępna w ramach Kentico DXP. Jej zastosowanie pozwala zdobyć cenne informacje na temat wielu metryk wydajności witryny, takich jak liczby odwiedzin poszczególnych stron, liczby wizyt, źródła ruchu, współczynniki konwersji. Aplikacja ta posiada wiele wbudowanych raportów dotyczących:
- Pozyskiwania ruchu
- Odbiorców stron
- Zachowania użytkowników
- Przeglądarek i urządzeń użytkowników strony
Kentico umożliwia marketerom modyfikowanie dostępnych raportów oraz tworzenie od podstaw nowych raportów i dashboardów ściśle dopasowanych do indywidualnych potrzeb biznesowych. Dane analityczne mogą być eksportowane w celu przeprowadzania dalszych bardziej złożonych analiz w środowiskach takich jak R, Excel lub PowerBI.
Powiązane usługi
- Analiza danych i ruchu na stronie, testy a/b/n, raportowanie.
Odkryj kolejną funkcjonalność Kentico
content managementSkontaktuj się znami
Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania