Automation
Kluczowe funkcjonalności Kentico
Marketing Automation - główne funkcje modułu Kentico
Zastanów się nad tym, co wiesz o osobach odwiedzających Twoją witrynę. O czym świadczy ich zachowanie? Kentico jest platformą DXP, dzięki której możesz ustalić ich lokalizację, przeanalizować przeglądane przez nich podstrony, zbadać interakcje z kampaniami prowadzonymi w mediach społecznościowych i sieciach reklamowych PPC, określić ich przybliżoną personę, ocenić ich zachowanie za pomocą scoringów i nie tylko.
Aplikacja Marketing Automation umożliwia tworzenie zautomatyzowanych procesów obsługujących spersonalizowane interakcje z dotychczasowymi klientami, a także prospektami. Przebieg tych interakcji zależy od szeregu czynników, a ich celem jest dostarczenie właściwej komunikacji we właściwym czasie na podstawie działań indywidualnego użytkownika.
Kentico jako pełnoprawna platforma marketingowa
Kentico jest wyposażone w szereg narzędzi umożliwiających skuteczną realizację różnych działań marketingowych, takich jak między innymi:
- Personalizacja treści
- Segmentacja użytkowników
- Ocena zachowania użytkownika
- Śledzenie aktywności i konwersji
- Kampanie promocyjne
- Testy A/B
- Marketing mailowy
Wszystkie te działania mogą być wykorzystane, połączone ze sobą i zautomatyzowane za pomocą aplikacji Marketing Automation.
Automatyczne odpowiedzi i zautomatyzowany marketing
Marketing Automation to moduł platformy Kentico umożliwiający automatyzację komunikacji marketingowej. Narzędzie to jest wyposażone w przyjazny interfejs umożliwiający pracę metodą „przeciągnij i upuść” (drag-and-drop) i definiowanie m.in.:
- Warunków uruchamiania kampanii przez użytkownika.
- Reguł oceniających aktywność użytkownika.
- Działań marketingowych kierowanych do użytkownika.
Marketing Automation oferuje wiele praktycznych narzędzi, z których można korzystać bez potrzeby integracji z systemem zarządzania treścią i pisania kodu. Ponadto moduł ten obsługuje makra, a więc jego bazowe możliwości mogą być z łatwością rozbudowane przy użyciu prostych poleceń tworzonych przez marketerów
– bez potrzeby angażowania programistów backend.
Personalizacja całej komunikacji
Aplikacja Marketing Automation pozwala na projektowanie zautomatyzowanych scenariuszy komunikacji marketingowej. Mogą one składać się z wielu kroków tworzących przepływ komunikacji obwarowany warunkami — działania marketingowe są podejmowane w zależności
od upływu czasu i czynności wykonywanych przez użytkownika, takich jak np. wypełnienie formularza, założenie konta lub konwersja zakupowa. Co więcej, Kentico umożliwia marketerom ujednolicenie komunikacji marketingowej prowadzonej za pomocą kanału e-mail
z personalizacją treści wyświetlanych w serwisie www. Pozwala to na zaimplementowanie spójnej, dynamicznej i skutecznej strategii komunikacji marketingowej.
Szablony scenariuszy marketing automation
Spełnienie niektórych wymagań biznesowych może wymagać planowania, analizy i opracowania większej strategii. Kentico umożliwia tworzenie scenariuszy marketing automation w wielu sesjach. Ponadto, kampanie mogą przebiegać w obrębie więcej niż jednego scenariusza — użytkownicy
po spełnieniu określonych warunków mogą zostać przeniesieni z jednego scenariusza do drugiego. Z kolei pracę nad powtarzalnymi scenariuszami wspiera wykorzystanie szablonów.
Aplikacja Marketing Automation pozwala zatem usprawnić działania marketingowe dzięki zastosowaniu szerokiej gamy wbudowanych funkcji. Dzięki temu narzędziu z łatwością zautomatyzujesz także całość komunikacji posprzedażowej.
Powiązane usługi
- Segmentacja i ochrona danych o użytkownikach, personalizacje.
Odkryj kolejną funkcjonalność Kentico
digital commerceSkontaktuj się znami
Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania