Digital Commerce

Kluczowe funkcjonalności Kentico

Kentico Digital Commerce: zwiększ efektywność sprzedaży online

DXP od Kentico to połączenie narzędzi do zarządzania contentem i prowadzenia działań e-marketingowych z funkcjami ecommerce. Platforma ta umożliwia integrację następujących obszarów:

  • zapewniania spersonalizowanych ścieżek zakupowych,
  • projektowania w pełni zautomatyzowanych mechanizmów marketingowych,
  • zwiększania współczynnika konwersji.

Zastosowanie modułu „Digital Commerce” – jednej z kluczowych funkcjonalności Kentico – pozwala biznesom podnieść jakość usług świadczonych online. Dzięki Kentico możesz wpływać na customer experience i zarządzać nim, co w efekcie ma szansę przełożyć się na zwiększone zyski.

key feature kentico  - commerce - store configuration

Kentico jako pełnoprawna platforma marketingowa

Kentico oferuje szeroką gamę wbudowanych narzędzi do zarządzania sklepem internetowym. Wdrażanie ich nie wymaga angażowania deweloperów – wystarczy użyć gotowych funkcji i dostępnych frameworków, by efektywnie uruchamiać kolejne mechanizmy w pełni dostosowane do określonych, unikalnych potrzeb biznesowych.

Funkcje Kentico dla e-commerce

Dostępny w ramach systemu pakiet e-commerce jest wyposażony w narzędzia umożliwiające zarządzanie następującymi aspektami sprzedaży online: :

Zarządzanie informacjami o produkcie:

  • Marki i producenci – uporządkuj dostępne produkty zgodnie z określonymi markami i producentami.
  • Produkty – określ kategorie produktów, ich atrybuty, strukturę, klasyfikację i dostawców.
  • Kolekcje produktów i działy produktowe – porządkuj dostępne produkty i usługi według potrzeb swojego biznesu.

Zarządzanie płatnościami i wysyłką:

  • Opłaty za wysyłkę – zawczasu zdefiniuj warunki i ograniczenia dotyczące opłat za wysyłkę.
  • Waluty – zarządzaj cenami produktów według lokalizacji, z wykorzystaniem różnych walut i kursów walut.
  • Kategorie podatków – funkcja, która wspiera różne mechanizmy opodatkowania w sytuacji, gdy sklep działa w wielu różnych lokalizacjach.
  • Zamówienia – zdefiniuj proces przetwarzania zamówień.

Zarządzanie procesem zakupowym:

  • Konfiguracja „multistore” – funkcja, która wspiera konfigurowanie kilku sklepów internetowych jednocześnie.
  • Koszyki zakupowe – z łatwością definiuj proces zakupowy.
  • Porzucone koszyki zakupowe – zbieraj informacje o dodaniu produktu lub usługi do koszyka i porzuceniu go bez dokonania zakupy. Docieraj do takich użytkowników i na nowo pozyskuj ich zainteresowanie.

Zarządzanie promocjami i zniżkami:

  • Zasady promocji krzyżowych i udzielania rabatów – twórz dostosowane scenariusze typu „kup X i zdobądź zniżkę Y”.
  • Kategorie zniżek – obniżaj ceny określonych produktów określonym użytkownikom.
  • Coupon codes and gift cards — define and manage promotional codes, cards and individual discounts.
  • Kody kuponu i karty podarunkowe – definiuj kody promocyjne, karty prezentowe i indywidualne zniżki oraz łatwo nimi zarządzaj.

Insighty:

  • Klienci – analizuj historie zakupów swoich klientów.
  • Raporty o sklepie – analizuj wyniki sklepu, wykorzystując rozmaite raporty obejmujące kwestie sprzedaży, zamówień i klientów.

Wykorzystując te elementy, deweloperzy mogą łatwo i szybko budować sklepy internetowe. Każdą dostępną funkcjonalność można wykorzystać, by dostosować i zoptymalizować wdrożenie e-commerce w skomplikowanych scenariuszach biznesowych.

Odkryj kolejną funkcjonalność Kentico

analytics

Skontaktuj się znami

Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania