Digital Commerce
Kluczowe funkcjonalności Kentico
Kentico Digital Commerce: zwiększ efektywność sprzedaży online
DXP od Kentico to połączenie narzędzi do zarządzania contentem i prowadzenia działań e-marketingowych z funkcjami ecommerce. Platforma ta umożliwia integrację następujących obszarów:
- zapewniania spersonalizowanych ścieżek zakupowych,
- projektowania w pełni zautomatyzowanych mechanizmów marketingowych,
- zwiększania współczynnika konwersji.
Zastosowanie modułu „Digital Commerce” – jednej z kluczowych funkcjonalności Kentico – pozwala biznesom podnieść jakość usług świadczonych online. Dzięki Kentico możesz wpływać na customer experience i zarządzać nim, co w efekcie ma szansę przełożyć się na zwiększone zyski.
Kentico jako pełnoprawna platforma marketingowa
Kentico oferuje szeroką gamę wbudowanych narzędzi do zarządzania sklepem internetowym. Wdrażanie ich nie wymaga angażowania deweloperów – wystarczy użyć gotowych funkcji i dostępnych frameworków, by efektywnie uruchamiać kolejne mechanizmy w pełni dostosowane do określonych, unikalnych potrzeb biznesowych.
Funkcje Kentico dla e-commerce
Dostępny w ramach systemu pakiet e-commerce jest wyposażony w narzędzia umożliwiające zarządzanie następującymi aspektami sprzedaży online: :
Zarządzanie informacjami o produkcie:
- Marki i producenci – uporządkuj dostępne produkty zgodnie z określonymi markami i producentami.
- Produkty – określ kategorie produktów, ich atrybuty, strukturę, klasyfikację i dostawców.
- Kolekcje produktów i działy produktowe – porządkuj dostępne produkty i usługi według potrzeb swojego biznesu.
Zarządzanie płatnościami i wysyłką:
- Opłaty za wysyłkę – zawczasu zdefiniuj warunki i ograniczenia dotyczące opłat za wysyłkę.
- Waluty – zarządzaj cenami produktów według lokalizacji, z wykorzystaniem różnych walut i kursów walut.
- Kategorie podatków – funkcja, która wspiera różne mechanizmy opodatkowania w sytuacji, gdy sklep działa w wielu różnych lokalizacjach.
- Zamówienia – zdefiniuj proces przetwarzania zamówień.
Zarządzanie procesem zakupowym:
- Konfiguracja „multistore” – funkcja, która wspiera konfigurowanie kilku sklepów internetowych jednocześnie.
- Koszyki zakupowe – z łatwością definiuj proces zakupowy.
- Porzucone koszyki zakupowe – zbieraj informacje o dodaniu produktu lub usługi do koszyka i porzuceniu go bez dokonania zakupy. Docieraj do takich użytkowników i na nowo pozyskuj ich zainteresowanie.
Zarządzanie promocjami i zniżkami:
- Zasady promocji krzyżowych i udzielania rabatów – twórz dostosowane scenariusze typu „kup X i zdobądź zniżkę Y”.
- Kategorie zniżek – obniżaj ceny określonych produktów określonym użytkownikom.
- Coupon codes and gift cards — define and manage promotional codes, cards and individual discounts.
- Kody kuponu i karty podarunkowe – definiuj kody promocyjne, karty prezentowe i indywidualne zniżki oraz łatwo nimi zarządzaj.
Insighty:
- Klienci – analizuj historie zakupów swoich klientów.
- Raporty o sklepie – analizuj wyniki sklepu, wykorzystując rozmaite raporty obejmujące kwestie sprzedaży, zamówień i klientów.
Wykorzystując te elementy, deweloperzy mogą łatwo i szybko budować sklepy internetowe. Każdą dostępną funkcjonalność można wykorzystać, by dostosować i zoptymalizować wdrożenie e-commerce w skomplikowanych scenariuszach biznesowych.
Powiązane usługi
- Kompleksowe wdrażanie projektów, outsourcing specjalistów i zespołów deweloperskich.
Kentico Consulting
Konsultacje techniczne i biznesowe, wsparcie w wyborze licencji, weryfikacja wdrożenia.Kentico Testing
Testy jednostkowe podczas developmentu, testy funkcjonalne, testy wydajności, UAT, weryfikacja dokumentacji użytkownika.
Odkryj kolejną funkcjonalność Kentico
analyticsSkontaktuj się znami
Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania