Digital Marketing
Kluczowe funkcjonalności Kentico
Kentico Digital Marketing Features – zwiększ efektywność działań marketingowych dzięki intuicyjnym narzędziom od Kentico
Kentico jest platformą DXP wyposażoną w obszerny zestaw narzędzi marketingowych. Narzędzia te płynnie współpracują ze sobą i są zintegrowane z funkcjami zarządzania treścią i sprzedażą. Dzięki funkcjonalnościom Kentico firmy mogą z łatwością zarządzać swoją cyfrową komunikacją, analizować zachowania klientów i podejmować trafne decyzje biznesowe na podstawie zebranych danych. Niezależnie od tego, czy chcesz ulepszyć swoją strategię marketingową, zwiększyć sprzedaż przez Internet, czy po prostu usprawnić działanie swojego serwisu www, Kentico Xperience ma wszystko, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces.
Skuteczny digital marketing dzięki funkcjom Kentico Xperience
Personalizacja treści
Page Builder dostępny w ramach Kentico umożliwia tworzenie spersonalizowanych wariantów modułów,
z których buduje się strony. Definiowanie reguł personalizacyjnych i alternatywnych wersji modułów jest procesem prostym i nie wymaga umiejętności programistycznych. Dzięki personalizacji jesteś w stanie dostarczyć wysoce angażujące treści użytkownikom, którzy ich potrzebują.
Segmentacja odbiorców
i rozpoznawanie ich intencji
Kentico Xperience umożliwia skuteczne identyfikowanie
i klasyfikowanie intencji użytkowników odwiedzających stronę, a to z kolei pozwala na dostarczenie im treści odpowiadających ich zainteresowaniom i potrzebom. Kentico jest wyposażone w kilka aplikacji, które pomogą Ci w osiągnięciu tego celu:
- Personas — aplikacja przeznaczona do definiowania archetypów użytkowników serwisu za pomocą wbudowanego systemu makr i reguł analizujących zachowania osób odwiedzających serwis.
- Contact groups — aplikacja dodająca możliwość wielowymiarowej analizy charakterystyk i zachowania użytkowników.
- Scoring — aplikacja przeznaczona do lead scoringu.
-
Contact management — aplikacja przeznaczona
do analizy szczegółów zachowania użytkowników
i definiowania ich statusów.
Efektywnie zarządzaj swoimi kampaniami
Czy chcesz zwiększyć ruch na stronie, zwiększyć zaangażowanie obecnych klientów lub promować nowe produkty i usługi? Kentico Xperience udostępnia w tym celu narzędzia służące do prowadzenia rozbudowanych kampanii marketingowych, w tym narzędzia przeznaczone do:
- Śledzenia źródeł ruchu.
- Łączenia zasobów kampanijnych.
- Wyświetlania spersonalizowanych treści.
- Pomiaru, raportowania i optymalizowania skuteczności działań kampanijnych.
- Połączenia personalizacji treści strony z kampaniami prowadzonymi w serwisach społecznościowych.
Personalizuj marketing mailowy
RODO i zaostrzenie przepisów dotyczących ochrony prywatności sprawiają, że e-mail staje się coraz ważniejszym kanałem komunikacji marketingowej. Wbudowana w Kentico aplikacja Email Marketing umożliwia:
- Zarządzanie wieloma newsletterami i kampaniami mailingowymi.
- Tworzenie wiadomości za pomocą przyjaznego edytora WYSIWYG, szablonów oraz modułów.
-
Proste zarządzanie listami odbiorców i zgodami
na komunikację marketingową. - Personalizację treści.
- Unifikację personalizacji strony i maili.
- Analizę skuteczności kampanii mailowych.
Automatyzuj komunikację mailową
Aplikacja Marketing Automation znacząco rozszerza standardowe funkcje marketingu mailowego. Pozwala tworzyć w pełni zautomatyzowane scenariusze wysoce angażującej i dynamicznej komunikacji mailowej dzięki opcjom:
- Definiowania reguł uruchamiania scenariusza.
- Analizy zachowania użytkownika.
- Uruchamiania działań marketingowych.
- Definiowania procesów generowania i „grzania” leadów.
- Tworzenia planów automatyzacji sprzedaży produktów komplementarnych, sprzedaży krzyżowej i działań posprzedażowych.
Optymalizuj treści
Kentico Xperience umożliwia przeprowadzanie testów A/B treści publikowanych na stronach, a także wysyłanych jako e-maile.
-
Eksperymentuj i porównuj skuteczność różnych działań
i pomysłów. - Analizuj wpływ modyfikacji treści na zaangażowanie użytkowników i współczynniki konwersji.
- Wybieraj optymalne wersje modułów i stron.
Powiązane usługi
- Analiza danych i ruchu na stronie, testy a/b/n, raportowanie.
Kentico Marketing automation
Segmentacja i ochrona danych o użytkownikach, personalizacje.
Odkryj kolejną funkcjonalność Kentico
automationSkontaktuj się znami
Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze rozwiązania